Aplikaci Můj vlak používá stále více cestujících

ZO OSŽ DKV Praha
ZO OSŽ DKV Praha
foto: www.ceskedrahy.cz

Ve vlacích Českých drah jsou téměř čtyři z deseti jízdních dokladů pořízeny online prostřednictvím e-shopu nebo aplikace Můj vlak.

Dopravce se doposud ke struktuře prodeje příliš nevyjadřoval, ale zpráva s oceněním aplikace Můj vlak nyní tuto informaci obsahuje. „Národní dopravce odbavuje už téměř 40 % cestujících prostřednictvím on-line prodejních kanálů, což představuje zhruba 15% nárůst oproti předcovidovému roku 2019. Tato statistika zahrnuje všechny jízdenky včetně integrovaných dopravních systémů a jízdních dokladů OneTicket,“ uvedl mluvčí ČD Emanuel Vittek.

Aplikace Můj vlak byla tento měsíc oceněna na konferenci Transport Ticketing Global. Aplikaci ČD vybrala uznávaná mezinárodní porota jako nejlepší v kategorii Digital Champion. Tato kategorie je určena společnostem, které mají na starosti vytvoření nebo provozování digitální služby, jež usnadňuje všem cestujícím přístup k dopravě a tarifům a která mění způsob, jakým mohou spotřebitelé získávat informace související s cestováním, organizováním celé cesty a využíváním flexibilní možnosti platby.

Mobilní aplikace, která si v App Store trvale udržuje vysoké hodnocení 4,7 a v Google Play okolo 4,5, rychle přebírá pozici nejoblíbenějšího prodejního kanálu Českých drah. Možnosti aplikace se navíc neustále rozšiřují. Nyní lze například hodnotit spokojenost s cestou.

zdroj: tisková zpráva

Mohlo by vás zajímat